Әдістемелік жұмыстар - СШ №32 https://32-taraz.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - СШ №32 DataLife Engine Конференция https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/314-konferencija.html https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/314-konferencija.html
]]>
admin Mon, 02 Jun 2025 18:07:07 +0600
ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР ЖАРЫСЫНЫҢ ЖЕҢІМПАЗДАРЫ https://32-taraz.mektebi.kz/main/138-ylymi-zhobalar-zharysyny-zhempazdary.html https://32-taraz.mektebi.kz/main/138-ylymi-zhobalar-zharysyny-zhempazdary.html ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР ЖАРЫСЫНЫҢ ЖЕҢІМПАЗДАРЫ

2020-2021 оқу жылында жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурсының қалалық кезеңінде мектеп оқушылары байқауда топ жарып жүлделі орынға қол жеткізді. 

«Жер және Космос» секциясы бойынша 9-сынып оқушысы Жансерік Ердос жүлделі ІІІ орын иеленді, жетекшісі Бердалиева Фариза Шарапатовна, физика пәнінің мұғалімі.

«Өлкетану» секциясы бойынша 9-сынып оқушысы жүлделі ІІІ орынды иеленді, жетекшісі Тойболова Назгүл Медрасиловна, география пәнінің мұғалімі

«Тіл білімі» секциясы бойынша терең білім көрсеткен үшін 9-сынып оқушысы Маулен Аружан «Алғыс хатпен» марапатталды

«Математика» секциясы бойынша терең білім көрсеткен үшін 10-сынып оқушысы Орынбасар Нұрдаулер «Алғыс хатпен» марапатталды

Облыстық ғылыми жобалар жарысында «Жер және Космос» секциясы бойынша   терең білімімен ерекшеленгені үшін 9-сынып оқушысы Жансерік Ердос «Алғыс хатпен» марапатталды. Жетекшісі Бердалиева Фариза Шарапатовна, физика пәнінің мұғалімі.

Құттықтаймыз! Жас дарындарға зор денсаулық пен толағай табыс тілейміз.

]]>
ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР ЖАРЫСЫНЫҢ ЖЕҢІМПАЗДАРЫ

2020-2021 оқу жылында жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурсының қалалық кезеңінде мектеп оқушылары байқауда топ жарып жүлделі орынға қол жеткізді. 

«Жер және Космос» секциясы бойынша 9-сынып оқушысы Жансерік Ердос жүлделі ІІІ орын иеленді, жетекшісі Бердалиева Фариза Шарапатовна, физика пәнінің мұғалімі.

«Өлкетану» секциясы бойынша 9-сынып оқушысы жүлделі ІІІ орынды иеленді, жетекшісі Тойболова Назгүл Медрасиловна, география пәнінің мұғалімі

«Тіл білімі» секциясы бойынша терең білім көрсеткен үшін 9-сынып оқушысы Маулен Аружан «Алғыс хатпен» марапатталды

«Математика» секциясы бойынша терең білім көрсеткен үшін 10-сынып оқушысы Орынбасар Нұрдаулер «Алғыс хатпен» марапатталды

Облыстық ғылыми жобалар жарысында «Жер және Космос» секциясы бойынша   терең білімімен ерекшеленгені үшін 9-сынып оқушысы Жансерік Ердос «Алғыс хатпен» марапатталды. Жетекшісі Бердалиева Фариза Шарапатовна, физика пәнінің мұғалімі.

Құттықтаймыз! Жас дарындарға зор денсаулық пен толағай табыс тілейміз.

]]>
admin Fri, 15 Jan 2021 15:44:56 +0600
ҚАЛАЛЫҚ ПӘН ОЛИМПИАДАСЫНЫҢ ЖҮЛДЕГЕРЛЕРІ https://32-taraz.mektebi.kz/main/137-alaly-pn-olimpiadasyny-zhldegerler.html https://32-taraz.mektebi.kz/main/137-alaly-pn-olimpiadasyny-zhldegerler.html ҚАЛАЛЫҚ ПӘН ОЛИМПИАДАСЫНЫҢ ЖҮЛДЕГЕРЛЕРІ

Жалпы білім беретін пәндер бойынша 5,6 сынып оқушыларының пән олимпиадасының қалалық кезеңінде мектеп оқушылар үздік нәтиже көрсетіп жеңімпаз атанды. Дәстүрлі білім додасының үздіктерін мектеп директоры Кожатаева кулшат Кенесовна құттықтап, дипломдарын табыс етті.

Тарих пәні бойынша 6-сынып оқушысы Ермахан Жания жүлделі ІІ орын иеленді. Жетекшісі – Асильбекова Шынар Доспановна, тарих пәнінің мұғалімі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 6-сынып оқушысы Сейсенәлі Асем жүлделі ІІІ орын иеленді. Жетекшісі – Джунисова Дана Зауырбаевна, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 

Жетістіктерің құтты болсын! Алар асуларың алда болсын!]]>
ҚАЛАЛЫҚ ПӘН ОЛИМПИАДАСЫНЫҢ ЖҮЛДЕГЕРЛЕРІ

Жалпы білім беретін пәндер бойынша 5,6 сынып оқушыларының пән олимпиадасының қалалық кезеңінде мектеп оқушылар үздік нәтиже көрсетіп жеңімпаз атанды. Дәстүрлі білім додасының үздіктерін мектеп директоры Кожатаева кулшат Кенесовна құттықтап, дипломдарын табыс етті.

Тарих пәні бойынша 6-сынып оқушысы Ермахан Жания жүлделі ІІ орын иеленді. Жетекшісі – Асильбекова Шынар Доспановна, тарих пәнінің мұғалімі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 6-сынып оқушысы Сейсенәлі Асем жүлделі ІІІ орын иеленді. Жетекшісі – Джунисова Дана Зауырбаевна, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 

Жетістіктерің құтты болсын! Алар асуларың алда болсын!]]>
admin Fri, 15 Jan 2021 15:42:33 +0600
Әдістемелік кеңестің құрамы https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/45-dstemelk-keest-ramy.html https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/45-dstemelk-keest-ramy.html  



 



]]>
 



 



]]>
admin Mon, 25 Feb 2019 00:48:58 +0600
2018-2019 оқу жылындағы мектеп мұғалімдерінің байқаулардағы жетістіктері https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/44-2018-2019-ou-zhylynday-mektep-malmdern-bayaularday-zhetstkter.html https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/44-2018-2019-ou-zhylynday-mektep-malmdern-bayaularday-zhetstkter.html 2018-2019 оқу жылындағы мұғалім жетістігі

 

1

Г.Маханова

психолог

Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Инклюзивное образование: проблемы совершенствования образовательной политики и системы»

2

Э.Абдуллина

Бастауыш сынып

Республикалық КИО бастауыш сынып мұғалімдерінің пән олимпиадасы, ІІІ орын

3

Кулешова Елена

Бастауыш сынып

Республикалық КИО бастауыш сынып мұғалімдерінің пән олимпиадасы, ІІІ орын қала бойынша

4

Молдабай Ербол

Дене шынықтыру пәні

«Үлгілі ұстаз- 2018»  жас педагогтар арасында өткен қалалық байқау, ІІ орын

5

Байдильдаева Айнур

математика

КИО республикалық қашықытқ пән олимпиадасы, ІІІ орын

6

Ауежанова Жадыра

тарих

Республикалық «Дарабоз»-«Үздік ашық сабақ», ІІІ орын, «Үздік сыныптан тыс іс-шара», ІІІ орын

7

Айтжанова Айда Ашимхановна

математика

Республикалық «Үздік авторлық бағдарлама», ІІ орын

8

Жусипбекова Жаннат

Бастауыш сынып

Республикалық «ПедСтар» қашықтық олимпиада бастауыш сынып, ІІІ орын

9

Шоева Жанна Жетписбаевна

Ағылшын тілі

Республикалық онлай ағылшын тілінен пән олимпиадасы «Өрлеу», ІІ орын

10

Байжанова Айша биби Кулжановна

Қазақ тілі мен әдебиеті

Облыстық «Шығармашылық сатысымен –шеберлік шыңына» байқауы, ІІ орын

11

Шоева Жанна Жетписбаевна

Ағылшын тілі

ІІ Республикалық пед.оқу «Үздік педагогикалық өнім -2019», ІІІ орын

12

Шоева Жанна Жетписбаевна

Ағылшын тілі

NIO.KZ ағылшын тілінен пән олимпиадасы, І орын,

]]>
2018-2019 оқу жылындағы мұғалім жетістігі

 

1

Г.Маханова

психолог

Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Инклюзивное образование: проблемы совершенствования образовательной политики и системы»

2

Э.Абдуллина

Бастауыш сынып

Республикалық КИО бастауыш сынып мұғалімдерінің пән олимпиадасы, ІІІ орын

3

Кулешова Елена

Бастауыш сынып

Республикалық КИО бастауыш сынып мұғалімдерінің пән олимпиадасы, ІІІ орын қала бойынша

4

Молдабай Ербол

Дене шынықтыру пәні

«Үлгілі ұстаз- 2018»  жас педагогтар арасында өткен қалалық байқау, ІІ орын

5

Байдильдаева Айнур

математика

КИО республикалық қашықытқ пән олимпиадасы, ІІІ орын

6

Ауежанова Жадыра

тарих

Республикалық «Дарабоз»-«Үздік ашық сабақ», ІІІ орын, «Үздік сыныптан тыс іс-шара», ІІІ орын

7

Айтжанова Айда Ашимхановна

математика

Республикалық «Үздік авторлық бағдарлама», ІІ орын

8

Жусипбекова Жаннат

Бастауыш сынып

Республикалық «ПедСтар» қашықтық олимпиада бастауыш сынып, ІІІ орын

9

Шоева Жанна Жетписбаевна

Ағылшын тілі

Республикалық онлай ағылшын тілінен пән олимпиадасы «Өрлеу», ІІ орын

10

Байжанова Айша биби Кулжановна

Қазақ тілі мен әдебиеті

Облыстық «Шығармашылық сатысымен –шеберлік шыңына» байқауы, ІІ орын

11

Шоева Жанна Жетписбаевна

Ағылшын тілі

ІІ Республикалық пед.оқу «Үздік педагогикалық өнім -2019», ІІІ орын

12

Шоева Жанна Жетписбаевна

Ағылшын тілі

NIO.KZ ағылшын тілінен пән олимпиадасы, І орын,

]]>
admin Mon, 25 Feb 2019 00:32:40 +0600
СШ №32 Алтынбекова С.А. Экскурсия в Музей на тему Бронзовый век https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/12-ssh-32-altynbekova-sa-ekskursiya-v-muzey-na-temu-bronzovyy-vek.html https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/12-ssh-32-altynbekova-sa-ekskursiya-v-muzey-na-temu-bronzovyy-vek.html ]]> admin Fri, 08 Dec 2017 09:54:38 +0600 СШ №32 Тойшыбеков Г Географическая карта https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/11-ssh-32-toyshybekov-g-geograficheskaya-karta.html https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/11-ssh-32-toyshybekov-g-geograficheskaya-karta.html ]]> admin Fri, 08 Dec 2017 09:12:43 +0600 ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДЕ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/5-zhaartylan-blm-berude-malmderge-oyylatyn-talaptar.html https://32-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/5-zhaartylan-blm-berude-malmderge-oyylatyn-talaptar.html ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДЕ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Иманов Қанат Мылтықбайұлы,

мектеп директоры

№32 орта мектеп, Тараз қаласы

 

         Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев өзінің кезекті бір  халыққа ұсынылған Жолдауында халқымыздың алдына "ХХІ ғасырды құрушы іскер, өмірге икемделген, жан-жақты, мәдениетті жеке тұлғаны тәрбиелеу керек", - деп жауапты міндет жүктеді.

         Қазақ халқының "Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады" деген аталы сөзі бар. Олай болса, оқушы жастарымыздың білімді, саналы болып шығуы үшін мектеп пен мұғалімдер ұжымына үлкен міндет жүктелері анық. Білім мен тәрбие беру - қиын да қастерлі еңбек. Бұл жолда мұғалімдер талмай, тынымсыз еңбектеніп, шығармашылық ізденуді, үйренуді асыл мұратына, биік парызына айналдырғанда ғана жете алатыны сөзсіз. Шебер мұғалімдер ғана зеректік пен зерделікті сомдап рухани құндылықтарды, өз мамандығын терең меңгеріп, тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қабілетті, мәдениетті, өнегелі, заман талабын қанағаттандыра алатын жағдайда ғана халқының сеніміне ие болып "ұстаз - мұғалім" дәрежесіне көтеріле алады.]]>
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДЕ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Иманов Қанат Мылтықбайұлы,

мектеп директоры

№32 орта мектеп, Тараз қаласы

 

         Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев өзінің кезекті бір  халыққа ұсынылған Жолдауында халқымыздың алдына "ХХІ ғасырды құрушы іскер, өмірге икемделген, жан-жақты, мәдениетті жеке тұлғаны тәрбиелеу керек", - деп жауапты міндет жүктеді.

         Қазақ халқының "Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады" деген аталы сөзі бар. Олай болса, оқушы жастарымыздың білімді, саналы болып шығуы үшін мектеп пен мұғалімдер ұжымына үлкен міндет жүктелері анық. Білім мен тәрбие беру - қиын да қастерлі еңбек. Бұл жолда мұғалімдер талмай, тынымсыз еңбектеніп, шығармашылық ізденуді, үйренуді асыл мұратына, биік парызына айналдырғанда ғана жете алатыны сөзсіз. Шебер мұғалімдер ғана зеректік пен зерделікті сомдап рухани құндылықтарды, өз мамандығын терең меңгеріп, тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қабілетті, мәдениетті, өнегелі, заман талабын қанағаттандыра алатын жағдайда ғана халқының сеніміне ие болып "ұстаз - мұғалім" дәрежесіне көтеріле алады.

         Мұғалім қызметінің табысты болуы, оның оқу және тәрбие жұмысының мақсаттары мен міндеттерін жете түсінуге байланысты. Мұғалім оқушыларға саналы тәрбие жан-жақты білім береді, олардың көзқарасын қалыптастырады, дүниетанымын дамытады, еңбек пен қоғамға деген сүйіспеншілігі мен ынтасын тәрбиелейді. Мұғалім оқушылардың жылдан-жылға өсіп отыратын талаптарын, қанағаттандырып отыру үшін, өмірде болып жатқан түрлі құбылыстарға жаңалықтарға, өзгерістерге құлақ асып, өмірмен бірге аяғын алып жүретін адам болуға тиіс.

         Сондықтан мұғалім жоғарғы оқу орнынан алған білім көлемімен шектеліп қалуға болмайды.

         Мұғалімнің кәсіби мамандығына қойылатын негізгі талаптар:

- қоғамның алдыңғы қатарлы идеяларын игеру;

- жан-жақты білімдарлық өмірдің әртүрлі саласынан хабардар болу;

- педагогикалық байланысты пәндерден - психологияны, анатомия, мектеп гигиенасын, мектеп тану пәнін жақсы білу керек.

- оқытатын пәнін, соған байланысты ғылымдарды, олардың жетістіктерін, ағымын жақсы білу керек.

- жұмысына шығармашылық көзқарас;

- баланы жете білу, олардың жан дүниесін түсіну, педагогикалық сенім, оптимизм;

- педагогтік техниканы меңгеру, қисынды, мәнерлі сөйлеу;

- педагогтік әдептілік тактіні меңгеру:

- балаға деген сүйіспеншілік пен әділдік.

         Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде білім беру үдерісінің құрылымы мен мазмұнына елеулі өзгерістер енгізілуде.

         Қазіргі таңда қазақ тілі - мемлекеттік тіл, қарым-қатынас тілі - орыс тілі және ағылшын тілі - әлемдік кеңістікті тану тілін оқытуда жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып, жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолдану - заман талабы болып отыр. Оқытудың парадигмасы өзгерді. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және технологиялары меңгеру, оны тиімді қолдана білу міндеті тұр. Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы - заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама.

         Мұғалім оқушылар үшін қандай да бір пән бойынша білім беретін адам ғана емес, сондай-ақ олардың оқудағы еңбегін қызықты, тиімді ұйыдастыра алатын, оларға үлгі болатын ерекше тұлға болуы керек. Жаңа заман мұғалімінен күнделікті оқушылармен қарым-қатынас барысында әрбір жағдаят үстінде ерекше білім деңгейін көрсетуді және шығармашыл шешім қабылдай алуын талап етіп отыр. Оны қанағаттандыру үшін қазіргі заманның мұғалімі жаашыл, икемді, өзгерісті тез қабылдай алатын, жан-жақты, жаңа педагогикалық инновацияны меңгерген болуы керек.

         Білім мазмұнын жаңарту тікелей  шығармашылық ізденістегі мұғалімнің кәсіби шеберлігіне байланысты. "Мұғалім көп әдісті білуге тырысуы керек. Оны өзіне қолғабыс, сүйеніш есебінде қолдануы керек",- деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай, қазіргі заман талабына сай білім беру мәселесі сол қоғам мүддесіне сай болуы керек. Өз ісінің шебері ғана  жоғары жетістіктерге жетеді.

         Қазіргі таңда пәнді жақсы, терең білетін, күнделікті сабақтағы тақырыпы толық қамтитын, оны оқушыға жеткізе алатын, әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды білу іскерлігі, оқытудың дәстүрлі және ғылыми жетілдірілген әдіс-амалдарын, құралдарын еркін меңгеретін, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыра отырып дарындылығын дамытудағы іздену-зерттеу бағытындағы тапсырмалар жүйесін ұсыну өмір талабы.

         Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты  білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Негізінен жаңартылған білім жүйесі құзіреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы - оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ-ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу. Жаңа білім беру бағдарламасы сыни тұрғыдан ойлауға, шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін тиімді оқыту әдіс-тәсілдерді (бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді стратегиясы) үйретеді.

         Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі спиральді қағидатпен берілуі. бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериялық бағалау жүйесіне өтеді. Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығымен өлшенеді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағала және жиынтық бағалау. Бұл бағалау түрлері баланың жан-жақты ізденуіне ынталандырады. Бұл бағалау жүйесінің артықшылығы, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады.

         Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады және тоқсан бойы жүйелі түрде өткізіледі. Қалыптастырушы бағалау үздіксіз жүргізіле отырып, оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді және балл не баға қоймастан оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалау оқу бағдарламасының бөлімдерін аяқтаған оқшының үлгерімі туралы ақпарат алу мақсатында балл және баға қою арқылы өткізіледі.

         Кіріктірілген білім беру бағдарламасында қазақ тілі пәнінің берілу жайы да өзгеше. Бағдарлама оқушының төрт тілдік дағдысын: тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым жетілдіруге бағытталған. Бұл төрт дағды оқу жоспарында "Шиыршық әдісімен" орналастырылған және бір-бірімен тығыз байланысты. Яғни жыл бойына бірнеше рет қайталанып отырады және сынып өскен сайын тілдік мақсат та күрделене түседі.

         Қорыта айтқанда, жаңа бағдарламаның мәні, баланың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде пайдалана білуі керек.Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі "Өмірмен байланыс" ұғымына құрылған. Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттеледі. Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда өмірдің барлық салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды дарыту  үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін, өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады. Үйренгеніміз де, үйренеріміз де көп. Жаңартылған білім - болашақтың кепілі.   

]]>
admin Mon, 05 Jun 2017 05:13:38 +0600